Retailer worden?

 

Leuk dat je geïnteresseerd bent in Zoedt!

Wil je Zoedt-dealer worden? Op deze site kun je een account aanmaken voor jouw winkel. Nadat je hebt geregistreerd, krijg je een automatische mail met vragen. Als de vragen beantwoord zijn, reageren we binnen circa 14 dagen op jouw aanvraag.

 

Waarom het leuk is om Zoedt te verkopen

  • Onze collectie blijft groeien. Inmiddels zijn er ruim 600 unieke Zoedt-producten!
  • De meeste producten worden (handgemaakt) in Nederland! En daar zijn we trots op.
  • Sinds onze start in 2013 werken we intensief samen met Zorgboerderij Hof van Windesheim. 
  • Het minimale orderbedrag is € 100
  • Je mag alle producten in elke gewenste hoeveelheid bestellen. Geen verplichte "pakketten" dus.
  • We proberen alle producten op voorraad te hebben en leveren binnen (3-5 werkdagen) 
  • In onze dropbox vind je mooie foto's van onze producten. Op Facebook en Instagram vind je nog meer mooie plaatjes. Je mag alle foto's gebruiken
  • We houden je op de hoogte van nieuwtjes en nieuwe collecties via onze nieuwsbrief

 

Selectie wederverkopers

Zoedt heeft meer dan 300 verkooppunten in Nederland, Belgie en andere landen. Om ons merk een beetje fris te houden, kijken we zorgvuldig naar nieuwe aanvragen.

We kijken onder andere of...

  • Jouw winkel past bij Zoedt qua look, feel en professionaliteit
  • Jouw verzoek past qua spreiding van de verkooppunten
  • Je een KvK-nummer hebt
  • Je een stenen winkel of webwinkel hebt (geen Facebookwinkel / Instagramshop of Etsy)

 

Exclusiviteit als uitgangspunt

Het komt voor dat we wholesale-verzoeken krijgen voor steden of dorpen waar we al een verkooppunt hebben. Ons uitgangspunt is exclusiviteit, dus 1 verkooppunt per (kleine) stad of dorp. We zien dat sommige winkels maar sporadisch of klein inkopen, onze producten zijn dan bijverkoop. Dat is natuurlijk ook prima, maar past niet bij exclusiviteit. Daarom zullen bij nieuwe aanvragen in de toekomst ook het inkoopvolume meenemen. We hanteren een inkoop van circa € 375 - € 500  per kwartaal als richtlijn.

In grotere steden zien we ruimte voor meerdere verkooppunten.